Onsdag.


Mår något bättre idag.
Ingen feber och är inte heller alls lika matt i kroppen som jag var igår.
Men näsan rinner som ett vattenfall och hostan sitter i. Har också lite huvudvärk.
Dock känns det helt överkomligt efter gårdagens totala utslagenhet.

Här skiner solen idag och jag och Sofia ska snart gå en sväng i byn.
Hon frågade mej förut:
-Vad ska du göra idag?
-Jag ska "göra" byn.
Hon replikerade:
-Och vad ska du göra när dom fem minuterna har gått??

Och därmed vet ni hur stort Öa är! ;-)

Jag tror bestämt att idag är dagen då jag ska dela med mej av mina tankar, planer och funderingar kring framtiden.
Men det gör jag senare idag.
Ha en skön onsdag! :-)
Kommentarer
Postat av: Elin

Så sant gumman... så sant... mitt i förtvivlan kan man plötsligt känan annorlunda. Man måste vara rationell, se för och nackdelar och ta det varsamt. Lyssnar man bara till sitt hjärta skulle man ju gå under.. iaf jag..

2008-08-06 / 12:21:53     URL: http://prinsipesans.blogg.se/
Postat av: Elin

hihi.. vad rolig konversation :)

2008-08-06 / 12:22:26     URL: http://prinsipesans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?