Onsdag.


Usch, jag har sovit alldeles för lite i natt.
Jag sa ju gonatt så där vid 22.40, men sen kom det ut flera trevliga människor på msn som började prata med mej och jag blev kvar framför datorn.
Dumt, men så blev det i alla fall.



Klockan är nu 11.23 och jag har inte haft möjlighet att skriva färdigt ovanstående blogginlägg förrän nu.
Nu är det snart lunch. Gott, gott för magen kurrar.

Ikväll ska lägenhetsspekulanterna komma och titta på lägenheten igen. Så får vi prata igenom hur vi ska gå vidare.
Ikväll ska jag också bowla med Emma, Navvy och Fia. Nice!! :-)

Hoppas ni har en skön dag!
Det har jag trots att det är grått och regnigt ute. När jag gick till jobbet imorse, i spöregn, så bestämde jag mej för att inte klaga på vädret. Det hjälper ju liksom inte.
Man får helt enkelt gilla läget och så är det kanske bättre väder imorgon.
Så inget klagande från min sida... :-p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?