Mina roliga och trevliga kollegor.


Jobbet i sej kommer jag inte sakna supermycket när jag slutar.
Vissa av deltagarna kommer jag sakna.
Men dom jag kommer sakna allra mest när jag slutar är mina fina kollegor. Ja, inte alla, men det finns ju några stycken som jag har kommit lite närmre och som har blivit mina vänner.


Världens finaste och bästa Carina! Oj, oj, oj vad jag kommer sakna henne...


David förgyller verkligen jobbtillvaron med sina, ibland smått råa, skämt! Men han är snällast i världen innerst inne. ;-)


Reja, Carina och Johanna. Alla våra pauser på baksidan kommer också saknas. Tänk så många olika sorters samtalsämnen som har avverkats där. Hur många gånger har inte Cina kommit och sagt: "Jag har nått att berätta. Kom så går vi ut på baksidan"... Och så har vi smugit ut och kunnat prata ifred.


Nina är inte riktigt så här tokig som hon ser ut på denna bilden!! ;-)
Men hon är en mycket fin och rolig människa som jag vet kommer finnas kvar som vän även om jag flyttar från Lund.

Jag har verkligen trivts otroligt bra men samtidigt så skulle jag inte vilja jobba kvar så länge till och "bara" va vikarie. Hela tiden är det någon annan som kommer in och styr lite för mycket i ens arbete...med rätta, men man har liksom inte riktigt friheten att ändra vad man vill och jobba på sitt eget sätt. Så jag tror jag slutar i rätt tid.
Men jag kommer sakna, sakna en massa inser jag nu.





Kommentarer
Postat av: Pinky Webshop

Tävla hos mig och vinn ett par superlyxiga öronhänge!:) Tävlingen avslutas om 48 timmar!! Lycka till!

2008-08-18 / 19:03:49     URL: http://pinkywebshop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?