I like Kiwi.




Har just fikat tillsammans med övrig personal och alla deltagare.
Det blev en banan och en kiwi.
Kiwi är verkligen underskattat. Sååå gott!
Så nu ska jag klara mej den sista timmen innan jag får gå hem.

Hemma ska jag tvätta och städa. Det börjar bli akut med både städning och tvättning, så jag måste ta tag i det.
Tråkiga måsten, men det måset ju göras.
Så jag ska vrida upp musiken och sen gå till attak på alla damråttor som gömmer sej lite här och var.
Makkan, lillebrossan, kommer ju hem ikväll så lite renare måste det vara tills dess.
Trevlig med sällskap igen kan jag medge!!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Kiwi är verkligen så gott! Passar som mellis, i fruktsallad, till frukost eller som något gott framför TV:n. MUMS!

2008-08-18 / 15:34:29     URL: http://sannie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?