Gonatt från mej.




Hade tänkt lägga upp några bilder från vår "skönhetskväll", men då måste jag va inloggad på pappas konto och han ligger i sin säng och sover så det går inte.
Ni får helt enkelt se dom imorgon istället.

Men vi har i alla fall haft en mysig kväll.
Våra kalufser är nu lite mörkare, Sofia har blivit provsminkad av mej och vi har provat ut vilket nagellack Annika ska ha på sin stora dag.
Jag har lite svårt att förstå att det verkligen är på lördag min lilla lillasyster ska bli fru Lind...hon har lika svårt att förstå det, tror jag bestämt.

Nu ska jag gå och nanna kudden. Ska försöka sova bort min förkylning.
Sov gott!!

Ps. Säger också GRATTIS till min svägerska, och vän, som fyller 30 idag!
Hoppas du haft en fin dag, Fia!! Kommer nog och hälsar på imorgon...om jag får?! ;-)

Kommentarer
Postat av: fian

Tack och välkommen! :)

2008-08-05 / 08:44:59

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?