Gonatt.


Nu säger Becka gonatt beger mej mot sängen.

Vill bara berätta att jag mår så bra!
Och det är så längesen jag mådde bra. Riktigt bra.
Inget speciellt har hänt, jag har inte träffat prinsen i mitt liv, jag har inte fått drömjobet, fått en massa nya, goa vänner utan det är bara något i mej som har förändrats.
Jag har ett lugn, en frid i kroppen.
Jag vet den kommer ifrån - jag är nämligen på rätt väg. Igen.
Det är därför.

Jag är tacksam och glad.
Vill aldrig glömma vad/vem det är som får mej att må så här.
Vill påminna mej varje dag om vad som verkligen är viktigt i mitt liv.
And I need Your help. Varje dag.
Utan Dig är jag ingenting.


"To God be the glory!"



Kommentarer
Postat av: Cila

Kan du dela med dig av receptet?

2008-08-15 / 00:39:35     URL: http://hotcappuccino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?