Sjöstuga i helgen.

Imorgon åker jag till en stuga i Särtofta, utanför Höör!!
Ska bli huuur mysigt som helst!!!
Vi är är 6 tjejer/kvinnor/brudar som ska tillbringa helgen i denna stuga som liger 50 m från Rngsjöns  strand.
Låter väl nice??!! ;-)

Idag efter jobbet åkte jag och Cina och handlade mat till helgen på City Gross
Det är en del som ska handlas om man ska va borta en helg....och då handlade vi ändå inte allt.



När jag har ätit ska jag packa, ta med mej packningen till jobbet och åker direkt därifrån till stugan.
Och på tal om äta...jag är såååå hungrig och nu måste maten vara färdig.
Skriver mer sen.





 
Kommentarer
Postat av: Anonym

nä ingen har klagat men jag får ångest när jag tror att folk tror att jag inte gör mitt jobb. Fast jag kan faktiskt prata OCH göra ett kanonjobb samtidigt =))

2008-08-28 / 21:12:41     URL: http://spiderchick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?