City Gross och snabbesök.




En halvtimme innan jag slutade idag kom Cina (kollega) och frågade om jag ville ha skjuts till Lund. Hon skulle till City Gross i Lund så hon tyckte det var dumt (?!) att jag satt på bussen och skumpade när hon skulle köra bil.
Väl i bilen frågad hon om jag ville följa med till City Gross.
Ja, ja, givetvis! Jag bangar inte för lite shopping! :-p

Vi var knappast ensamma på City Gross men hittade vad vi ville ha, och lite mer!
Sen slog det oss att vi kunde köra och hälsa på en fd deltagare som slutade hos oss i början på sommaren.
Sagt och gjort så svängde vi inom deltagarens boende innan Cina skjutsade hem mej.
Vi fick en kopp kaffe, fick titta på hennes rum, träffa hennes personal och snacka lite.
Kul att träffa henne igen och se att hon har det bra!

Nu ska jag ge mej ut på en promenad och sen äta grekisk sallad framför OS-sändningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?