Sixten + Andreas = Sant.




Sixten är löjligt förtjust i Andreas.
Så fort Andreas kommer hem till mej så har han en liten stalker efter sej.
Sitter han i soffan så kommer Sixten och kryper upp i hans knä.
Går han ut i köket följer Sixten efter.
Sixten vill gärna följa med honom in på toa.
Och jag...jag är totalt ointressant när Andreas är i närheten.
Bilden talar ju för sej själv...och Sixten jamade ilsket när jag klappade på honom
och ännu mer när jag lyfte bort honom från sängen.
Andreas är ju trots allt allergisk och att ha en katt upp i ansiktet en hel natt vore inte så bra.

Men dom är så söta ihop...mina älsklingar!!








Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

tack snälla!



hihi han tycker kanske det är skönt med en manlig förebild i hemmet =)?



kram!

2009-01-29 / 23:09:23     URL: http://evelinas.blogg.se/
Postat av: Jenny

Mysigt =)

2009-01-30 / 21:33:34     URL: http://aikmansgirl.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?