Fortfarande tandvärk.


Det blev ingen tandläkare idag.
När jag kom dit visade det sej att dom hade ändrat akutmottagningsystemet (oj, vilket långt ord...) så man var tvungen att ringa och boka en tid och det funkade ju inte eftersom jag skulle jobba på eftermiddagen. Stööörigt!
Så nu får jag ringa imorgon och hoppas att jag får en tid snart. Eller nått...vet dock ej hur jag ska göra med passen jag bokat, men det löser sej nog. Bara dumt att jag förlorar en massa arbetstid.

Det blev en sväng på stan isället på förmiddagen.
Köpte en massa sånt som jag behövde...ni vet, schampo, ansiktekräm, strumpbyxor mm.
Och efter jobbet stack jag och solade. Svettigt.... :-p

Nu ska jag ta tag i disken och sen gå och handla på Hemköp.
Hörs senare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?