Dan före doppare dagen!


Jag har varit extremt dålig på att uppdatera de senaste dagarna.
Men så blir det väl emellanåt.
Har varit väldigt trött och haft en del andra saker att tänka på.

Idag är det min sista dag som 29! Helt otroligt!
Med andra ord fyller jag år imorgon!! :-D
Idag har jag blivit firad på jobbet eftersom jag inte ska jobba imorgon.
Det sjöngs för mej vid fikat på eftermiddagen och sen drog personalen med mej in på personalrummet och då fick jag två fina presenter! :-) Ett par örhänge och ett halsband från SNÖ.

Ikväll har jag jobbat på Sockertoppen.
Kom hem för en stund sen.
Ledig imorgon! Sååå skönt!
Imorgon blir det städning för hela slanten och sen åker jag till Öa för att fira min födelsedag med mina syskon.
Ska bli mycket trevligt! :-)

Men nu ska jag ställa mej med disken innan jag hoppar i säng.
Hoppas ni alla mår finfint!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?