Söndag 7/3.


 

Klockan ringde redan strax innan 08 trots att det är söndag idag. Men tvättstugan kallade så det var bara att pallra sej upp. Så även denna morgon har vi fått en hel del gjort, men även en del softande i soffan.

Har tittat på "Andra Chansen" från igår. Det blev inte att vi tittade på den hos Anna-Karin och Pär så jag ville gärna se vilka de två sista finalisterna blev.


Vi hade en riktigt trevlig kväll igår! Först volleybollmatch som var väldigt spännande och sen gick vi vidare till A-K och Pär! Det är två mycket trevliga människor och till min glädje tyckte även Andreas det! Han har inte träffat dem tidigare och att få gemensamma vänner är guld värt! Det var definitivt inte sista gången vi sågs, vi fyra. Om jagj får bestämma... ;)


Nu blir det dusch och en sista gånger ner i tvättstugan innan jag sätter mej på bussen mot Örkelljunga.

Andreas är redan där för morgonträning och taktiksnack. Idag börjar alltså slutspelet, första kvartfinalen för ÖVK som möter Hylte. Det kommer bli en grymt spännande kvartsfinalserie! 4:an och 5:an i grundserien ska göra upp om en semifinalplats. Och räkna mej att jag kommer sitta bänkad och HEJA!! :)


Hoppas ni får en härlig söndag!

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?