JAAAA!

 

0-4c95e9c2b5c54650b35991c0a6f95e2b.png

Andreas in action.

 

 

ÖVK vann första kvarten och återigen blev min älskling vald till hemmalagets bäste spelare.

Jag blir lika stolt varje gång. Nu sitter jag och väntar på att de ska bli klara i duschen så att vi kan åka hem.


Innan matchen var jag förbi hemma hos mamma&pappa. Hann spela på deras piano (saknar mitt piano...) och fika innan jag åkte med Filip till Idrottshallen.

Och vilken match vi fick uppleva! Stundtals riktigt bra volleyboll och spännande mest hela tiden! :)

 


 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Woohooo!! :) Vad roligt. Grattis till laget & grattis till din man.



Tack så jättemycket :)

2010-03-08 / 10:05:33     URL: http://froggie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?