Blåsig promenad.


Vädret slog om när vi var på väg ner till Norra Hamnen.
Solen försvann, det blåste rejält och när vi var på väg hem igen så började det regna så smått. Så det blev inte en supermysig promenad, men ändå skönt att få frisk luft och få röra lite på sej.

Väl hemma igen satte vi igång med städningen,
så nu är hela lägenheten ren, jag har satt nya ljus i alla ljusstakar och Andreas har precis ställt sej i köket för att fixa kvällens middag.

Ikväll blir det alltså först middag i köket (vi äter alldeles för ofta framför tv och jag gillar det inte) och sen förflyttar vi oss till soffan och titta på melodifestivalen. Ser verkligen fram emot att ser hur det slutar, vem som tillsist står där som vinnare. Jag har tre förhandsfavoriter: Darin, Anna Bergendahl och Peter Jöback. Men jag tror verkligen alla har chans att ta hem det. Vissa år har det varit väldigt förutsägbart, eller det har stått mellen två eller tre bidrag. Så tycker jag inte det är i år. Den som lever får se hur det går... :)

Hoppas ni får en riktigt härlig kväll!





Häftigt ljus.


Love.


Andreas provligger solstolarna inför sommarens strandhäng.



Horisontspaning.


Kommentarer
Postat av: Elin

Ha ha tack för din kommentar :)

2010-03-13 / 18:54:09     URL: http://ellee.devote.se
Postat av: Annika

Vi ska också kika på melodifestivalen!

2010-03-13 / 19:05:30     URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?