#6.







De vann!! Underbart!
Nu står det 2-1 i matcher till ÖVK och förhoppningsvis är ÖVK klara för semifinal efter returmötet i Hyltebruk på tisdag. Förhoppningsvis kan jag åka dit och titta på matchen. Får se hur det blir.

Vi ligger redan i sängen. Andreas är helt slut efter dagens match och jag är också ganska trött.
Gick och köpte pizza när vi kom hem och sen gjorde vi oss färdiga för natten men har legat och tittat lite på tv.
Nu håller Andreas på att somna in och jag ska snart göra likadant.

Helgen är slut. Den gick precis lika fort som vanligt, men jag känner mej laddad för en ny vecka!
Gonatt på er och sov så gott!


Kommentarer
Postat av: Denise

jaha! ja då blev det ju något helt annat och som sagt mycket lättare att uttala! :D

2010-03-14 / 23:07:11     URL: http://denisefriskman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?