Theomys.


Planen var att åka till mamma och pappa idag, medans Andreas tränade. Men så ringde pappa och berättade att mamma är magsjuk och så var jag inte så sugen på att åka dit. Jag är vanligtvis inte rädd för att träffa sjuka människor men när det kommer till magsjuka så håller jag mej borta. Jag HATAR att va magsjuk!
Istället åkte jag hem till bror med familj. Fick trevlig pratstund med svägerskan, god lunch och mys med sötnosen Theo (som blir ett halvår idag!)!




Nu har vi just kommit hem. Andreas vilar på sängen och jag väntar på att reprisen av "På spåret" ska börja.
Senare ikväll kommer Filip hit. Vi ska laga kvällsmat, kolla "Robinson" och förmodligen spela kort.
En mysig och trevlig kväll väntar, med andra ord! :)


Kommentarer
Postat av: sara

vad söt! :)



tack så mycket för din fina kommentar :)



Gott nytt år!

2010-01-03 / 09:33:32     URL: http://fabulousprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?