Semla.

-585c315704c1fc0e209024a0b99485e.png

Premiär för i år med semla. Gott! Tog halva på förmiddagen och halva på eftermiddagen. De är för stora att äta hela på samma gång. Jag fick den av min fina Andreas. Han är så snäll ont mej. Har ingen bra dag idag. Min rygg har gått sönder. Har på fruktansvärt ont. Jag har haft en hel dej ont i ryggen det senaste året men aldrig som nu. Det gör ont när jag har, står och sitter. Det smällde på igår, helt utan förvarning. Borde kanske kolla upp detta, men avvaktar i någon dag och hoppas på att det går över av sej själv. Nu vill jag hem till soffan. Sorry för att jag klagar men jag hatar att ha ont. Det är därför jag inte vill föda barn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?