Mitt 2009 i bilder.


2009 firades in med Andreas hemma hos mej (det var innan vi flyttade ihop) med trerätters middag och skålande på balkongen medans vi tittade på grannarnas raketer. Då hade vi varit ett par i 1 månad.

Nedans följer bilder från mitt år, bilder på höjdpunkter och annat som har präglat året.


I våras spelade Andreas med LUGI. Gick dock inget vidare.


På väg till bortamatch. Fick följa med upp till Habo. Lång bussresa för en svidande förlust.


Under påskhelgen flyttade Andreas in till mej. Dock visste vi redan då att vi förmodligen skulle flytta vidare senare under året. Men inte trodde vi då att det skulle dröja 7 månader.


Den 18 april gifte sej min bror med sin vackra Ulrika. Ett riktigt fint och trevlig bröllop!
Hela helgen var helt underbar - en solig och vacker vårhelg i underbara Grundsund (Bohuslän).


Syster Sofia kom hem till Sverige för att va med på bröllop!


Kvällen innan bröllopet blev underbar! Vi gick och åt gott med vacker utsikt över havet.
Det var en sån där magisk kväll!




Min golfkarriär är påbörjad (hehe) och målet med våren -10 är bla att bli bra i ryggen så jag kan gå långa golfrunder till sommaren, utan ryggont!


Sommarens första grillning! Jag minns denna dagen så väl - vi hade städat hela dagen och lyxade sen till med rosé, grillat på gröningen bakom huset! Tillfredställelsen var total! :)


Midsommar spenderades hos syster Kstina!


Första semesterveckan - Stuga på Oknö med Andreas och hans mamma!
Avslappnande, sol, varmt och SEMESTER!


Härlig solnedgång på Oknö.


1 juli - ett halvår av kärlek!


Smesterveckan fortsatte i Källvik med Andreas släkt. Hans moster fyllde 70 och vi blev inbjudna till 4 dagars umgänge på härligt pensionat precis vid havet!


Min snygging på kusinens båt. Hamnen i Loftahammar.


Andra semesterveckan  spenderades hemma hos mamma&pappa.
Grillning, familjehäng, bad, strand och härlig med semester!


Lova och Makkan busar! :)


Tredje semesterveckan va jag i Borås och sjöng på konferens hela veckan!


I juli blev jag faster igen, mitt åttonde syskonbarn föddes! Bild från dopet.


Veteran-SM i friidrott i Norrtälje i Augusti. Andreas medaljskörd blev en av varje valör! :)




Wilco och Andreas - bästa vänner. En av de bästa kvällarna på hela året!
Superkul att träffa Wilco som jag hört så mycket om och vi hade en underbar kväll tillsammans i Stockholm.


Har sen letat bilder från hösten, men hösten har varit ganska tråkig, så jag hittar nästan inga. Har inte hittat på mycket kul, mycket frustration över att behöva vänta på flytten, frustration över min sociala situation, frustration över att Andreas är så mycket borta.



Andreas bytte klubb efter förra säsongen och spelar nu med Örkelljunga Volleyboll Klubb.
Eftersom att jag kommer från Örkelljunga känns det ganska stort och speciellt att han spelar med ÖVK!
Och bra går det för honom! :)


Äntligen fick vi vår lägenhet!


Och som vi trivs här!! Dock finns det ju mycket kvar att fixa med, men det får ta sin tid.


Jag har sett mer snö denna vinter än vad jag gjort på mååånga år!
Barnasinnet kommer fram! :p


Och året avslutas på det mest underbara sätt man kan tänka sej!
Förlovning och ring på fingret!
Hade någon sagt till mej i oktober -08 att jag skulle förlovad ett drygt år senare hade jag sannerligen ej trott på det. Men jag är sååå lycklig! :)

2009 va ett bra år överlag,  men 2010 ska bli ännu bättre!










Kommentarer
Postat av: Frida

haha ja överlever jag inte denna förkylning med mina vapen :P



Ah, så det är jobb imorgn då.. men är du ledig på onsdag?

2010-01-03 / 13:56:04     URL: http://tgif.blogg.se/
Postat av: Carolina

Åååh, grattis till förlovningen :) Får se om jag sitter i samma sits om ett år, men nu är jag hemskt mycket singel haha. Fast jag har ju alltid min förkylning att umgås med. Han lämnar mig aldrig!!!

2010-01-03 / 14:23:51     URL: http://caroflina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?