Fredag.


Ryggontet håller i sej så jag bestämde mej för att stanna hemma från jobbet för att söka hjälp.
Har nu en tid hos en kiroprakter om en knapp timme. Har hört att det ska göra vansinnigt ont just när de "knäcker" ryggen, så jag är lite nervös.

Kvällen igår var inte rolig. Jag grät av smärta, försökte hitta en ställning att sitta i men utan framgång.
Men Andreas var underbar och hjälpte mej med allt jag behövde. Hur jobbigt hade detta inte varit om jag inte haft honom?? Då hade jag ringt mamma för längesen och storbölat.

Nu håller vi tummarna för att behandlingen ska hjälpa så att jag kan få en skön fredag (hm..städ och fix är vad jag ska göra om ontet går bort) och en kul kväll imorgon: INFLYTTNINGSFEST!!!


Kommentarer
Postat av: Becka

Does it work?

2010-01-29 / 12:40:20     URL: http://beckasinnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?