Fortfarande ont men BÄTTRE.

 

0-24dcc27f4ff4f7ccd8faed593df9b67a.png

 

Hemma igen från kiropraktern. Det gick bra, gjorde ont, men inte så ont som jag trodde, fast tillräckligt för att tårarna skulle börja rinna. Hon klämde och tryckte och hade sej och visst, det gör fortfarande ont, men jag är mycket mer rörlig och hon fick mej att slappna av i musklerna i rygg och rumpa. Jag känner mej också mycket bättre tillmods. Nu vet jag vad felet är och vad jag måste göra för att det ska bli bättre. Och bra!

 

Får inte sitta, eller ska sitta så lite som möjligt, så jag satte datorn i fönsterkarmen så kan jag stå och skriva. Detta tyckte Sixten var mycket intressant och den stod nog lite i vägen också enligt honom. Jag lyckades knäppa honom mitt i hoppet!! :)

 

Berättade också för kiropraktern att vi ska inflyttningsfest imorgon och att vi ska städa ikväll. NEJ, NEJ, NEJ!" sa hon till det. Och så fortsatte hon: "Jag får nog skriva en lapp till din sambo och förklara att du inte ska göra nått utan bara stå med en drink och se snygg ut!" Det första ska jag i alla fall klara av. :)

 

Går dock och plockar lite. Plockar sånt som jag inte behöver böja mej för att fixa. Ska även ta och damma lite. Det jag klarar. Annars blir det så synd om Andreas som måste fixa allt själv.

Nu ska jag äta lite lunch - ugnsbakad falukorv och potatismos. Gott!

 

 

 

 

 

 

Kommentarer
Postat av: Sandra

vad skönt att få veta vad som är fel iaf! Då kan man ju gå vidare.

Nej jag åkte med min familj på semester, riktigt kul!

Hihi man tackar :) Skönt att vara hemma men fy vad kallt det är alltså. Hoppas du får en fin helg. Vad är planerna?

2010-01-29 / 19:28:05     URL: http://froggie.blogg.se/
Postat av: Frida

Usch stackare!! Hoppas det går över snart så du kan slå klackarna lite i taket imorgon :)



Fredagsstämningen är på topp! Hos dig med? (förutom det onda)

2010-01-29 / 19:40:13     URL: http://tgif.blogg.se/
Postat av: ida

usch stackare, hoppas det känns bättre imon!! och att festen blir lyckad. din käre karl får ta över städningen o fixandet helt enkelt =)

2010-01-29 / 20:01:40     URL: http://idapida.blogg.se/
Postat av: Carolina

Jag har raggisar året om ;)

2010-01-29 / 21:08:59     URL: http://caroflina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?