Lördag 27/2.


Ingen sol ute idag så jag bjuder istället på denna soliga bilden.


Jag vaknade 8.30 och blev arg för att jag vaknade så tidigt. Jag ville ju sova länge, länge. Gick upp på toa och sen tillbaka till sängen för att försöka somna om. Och jag lyckades! Klockan 11 vaknade jag av att Andreas pussade på mej. Kan man få en bättre start på dagen? ;)


Andreas gick och och fixade kaffe och nu sitter vi och zappar mellan curlingfinalen (ja, jag somnade efter 5 omgångar) och finalen i So You Think You Can Dance. Dubbel spänning just nu.


Nehe, dax för mer kaffe!

Hoppas ni får en riktigt härlig och skön lördag! :)

 

 

 

 

Kommentarer
Postat av: stinis

Tack detsamma hjärtat hoppasd du har en jätte mys lördag

2010-02-27 / 14:31:52     URL: http://sweppe.blogg.se/
Postat av: Johanna

Härlig bild. Här lyser med solen med sin frånvaro :(

2010-02-27 / 14:48:02     URL: http://misseverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?