Lördag 20/2.


 

Gomorron alla fina!

Sköna lördag är här och jag är snart på väg ner till stan för att gå till optikern. Ska kolla mina linser. De känns bra men jag har, den senaste tiden, haft ganska röda ögon. En bekant sa till mej:


-Antingen har du problem med dina linser eller så knarkar du.


Tack för den, liksom! :p

Bäst att kolla upp det tänkte jag.


Ska köpa med mej nybakta bullar hem och sen blir det lördagsförmiddagsmys för hela slanten! Underbart!

Har inte så mycket planer för dagen, men vi ska i alla fall sticka till Maxi och storhandla inför nästa vecka.

Och sen har vi ju OS och Melodifestivalen ikväll (kommer bli till att zappa en hel del gissar jag) så nog har vi att göra! :p


Önskar er en härlig lördag! Ta hand om varandra! :)

 

 

Kommentarer
Postat av: Annika

Hoppas att det hjälper med den nya linsvätskan!

2010-02-20 / 19:16:59     URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/
Postat av: Lisa

Tack :)



otroligt fin bild på tuplanerna!

Oh vilken fin blogg med!

2010-02-21 / 17:56:15     URL: http://fliza83.blogg.se/
Postat av: Sabina Borenius- Satsningen som juniorrtyttare-Just nu: Vinn Schockemöhleschabrak sponsrat av Stockholms Häst Butik!

Vilken härlig blogg du har! :D Längtar till våren när jag ser bilden på tuplaner haha :P



Btw, ska vi följa varandra på bloglovin? :)

2010-02-21 / 22:41:29     URL: http://ronda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?