En onsdag i februari.


Snötäckta buskar på väg hem från kiropraktern.

 

Idag ska bli en bra dag.

Idag ska jag njuta av att jag inte behöver stressa.

Idag ska jag gör nått som jag tycker är roligt.

Idag ska jag titta på snön och se hur vackert och vitt det är.

Idag ska jag ringa en god vän.

Idag ska bli en bra dag.

 

Har börjat dagen med kaffe, ryggövningar och tv i sängen.

Reklampauser har fått en ny innebörd för mej. Jag hatar reklampauser.

Men nu är reklampauser = upp och röra på sej så att jag inte stelnar till i ryggen.

Mer reklampauser. Så länge jag har ryggont i alla fall. .p

 

 

Kommentarer
Postat av: Becka

Funkar?

2010-02-03 / 13:30:22     URL: http://beckasinnet.blogg.se/
Postat av: AnnaViktoria

sv: Det kommer komma mer kläder, har fastnat lite för kollage-grejjen ^^ (gillar du kavajer så kommer det upp en sjukt snygg snart)

2010-02-03 / 13:56:04     URL: http://annaviktoria.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?