3:e behandlingen.


Min eftermiddag blev inte riktigt som jag tänkt.
Tror jag var lite väl optimistisk och gick lite för länge.
Kom då på att jag kunde möta Andreas på Knutpunkten innan han skulle åka vidare till träningen, men hans tåg var en halvtimme försenat. Hann dock pussa på honom och sen begav jag mej till kiropraktern.
Men medans jag satt på knutan och väntade fick ryggen den vilan den behövde för att orka med behandlingen.

Fick en massa gjort när jag kom hem: har lagat mat till Andreas, diskat och plockat lite här och var.
Men nu sitter jag i soffan och kollar på tv.

Hade en riktigt fotosession ner i Norra Hamnen. Ska visa snart! Måste bara välja vilka jag ska lägga upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?