Vecka 40, måndag.


Då var den igång igen. Vardagen.
Alla dessa sysslor som måste göras, för inte nog med att man måste spendera halva (typ) dygnet på jobbet utan när man kommer hem måste man städa, diska, laga mat, fixa, dona, tvätta, handla mat mm.
Allt bara snurrar på.
Jag vill ha semester.
Jag kanske skulle bli mammaledig? Kan man va mammaledig utan barn? Nehe...trodde inte det heller.
Sjukskriven?? Nja...verkar inte va nått kul.
Jag får väl försöka stå ut i 10 månader. *suck*

Jag hade egentligen tvättid idag, men jag orkar inte. Bokade om till lördag, då är jag ju ändå bara hemma.
Vardagskvällarna är värdefulla, onödiga saker hoppar jag helst över.
Andreas tränar, jag har diskat, ska fixa mat nu och sen sitta framför tv:n.
IDOL, CSI NY och Roast på Berns = inte alls onödiga saker!

Ganska skön kväll. Ändå, trots allt.
Det är ju måndag.


Kommentarer
Postat av: jasmin

sv: haha varsegod, tack för att du besökte mig oxå! :)

2009-09-28 / 20:46:55     URL: http://theernan.blogg.se/
Postat av: Cissi

Sjukskriven kan du skippa för det blir man inte rik på... Mammaledig utan barn lät roligare :)

2009-09-29 / 00:41:59     URL: http://ellaelisabeth.blogg.se/
Postat av: Jojo

Kan vi inte införa det där "mammaledig utan barn" låter skitbra juh....eller..."ledig för jag behöver det"...typ....Det är sjukt va mycket man jobbar...med tanke på va lite man får vara ledig, om man tänker efter...

2009-09-29 / 15:39:47     URL: http://jojosfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?