Tack Puma.

0-71722378bee9ab5bf164bc92e2625f69.png

 

Kommer ni ihåg att jag skrev att Andreas var hos Puma i Helsingborg i förra veckan för att prova skor?

För en sann skoälskare som jag är kändes det sjukt orättvist att han ska FÅ två par skor (+ en massa andra grejer, visade det sej), han som inte bryr sej om vad han har på fötterna.

Well, jag blev inte helt lottlös. Jag har ju världens snällaste och generösaste pojkvän så han kom ju hem med något till mej också.

Nämligen ett datorfodral. Och ärligt talat behöver jag det.

Alla som varit hemma hos mej, eller känner mej det minst vet att skor är kanske inte det jag behöver allra mest. Jag har redan några för mycket.

Däremot behöver jag ett datorfodral.

What can i say? Tack Puma!

 

 

 

 

 

 

Kommentarer
Postat av: Kstina

Jo, egentligen behöver du ett par skor! Ett par fotriktiga som du kan gå och gå och gå i utan att få skoskav!

Men ett datafodral hade jag inte heller tackat nej till... eller ännu hällre en dator förståss!

2009-09-17 / 10:12:41     URL: http://kstina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?