Lördag!


Hur skönt är det inte att vakna av sej själv, gå upp och koka kaffe, lägga sej i sängen igen, hämta datorn, läsa "Allt i hemmet", titta på tv i sängen och läsa bloggar?
DET ÄR FANTASTISKT SKÖNT!

Varje morgon säger jag till Andreas: Vi struntar i jobbet idag och stannar hemma, ska vi inte det?
Och varje morgon säger han: Jo, vi stanna hemma idag.
Men varje morgon går vi ändå till jobbet.
Så därför njuter vi alldeles extra av lediga förmiddagar! :)

Men för Andreas blev det en kort sovmorgon. Vid 10 stack han mot Köpenhamn. Han ska spela 2 stycken träningsmatcher idag. Men jag gick upp och gjorde kaffe åt honom som han drack i sängen framför Nyhetsmorgon innan han var tvungen att göra sej färdig för avresa.

Nu ska jag äta lite frukost och sen ta tag i lite städning.
Ikväll kanske det blir restaurang besök med Emelie och Micke. Skulle va trevlig! :)

Ha en skön lördag! Och njut av att va LEDIG!


Kommentarer
Postat av: Kstina

Take it easy, take i easy... (Abba!)... gött med lediga dagar!

Vi ska snart in på föreningshelg... eller jag Hilma och Edde blir det.

2009-09-05 / 12:25:00     URL: http://kstina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?