Lång torsdag.


Är trött och sliten efter 11 timmar jobbande.
Men en dag till sen är det helg. Skönt!

Andreas ska träna imorgon eftermiddag men är hemma på kvällen. På lördag ska han till Köpenhamn och spela träningsmatcher. Men på söndag kommer han va hemma hos mej! :)
Men jag ser fram emot att ha en helg hemma i lägenheten. Förra helgen kände jag precis tvärtom, ville absolut inte va här i all röra, men under förra helgen och under denna veckan har jag tagit igen lite sömn är inte så trött längre så nu orkar jag se röran och kanske t om göra något åt den... :p

Vi har faktiskt varit ganska duktiga under veckan. Vi har hunnit med tvätt, disk, dammsugning, vikning av tvätt osv.
Men måste städa här lite, speciellt badrummet, men sen borde vi börja packa. Vi har fortfarande ingen aning om när vi ska flytta men vi hoppas verkligen att det blir inom en månad. Kanske måste vi vänta till månadsskiftet menhar vi tur kan vi flytta tidigare. Jag vet att klubben, som ska fixa lägenhet till oss, också vill att vi ska flytta så snart som möjligt då det skulle möjliggöra för mer träning för Andreas.

Ja, vi får se hur mycket det blir gjort i helgen. Kanske jag får för mej att slappa bort hela helgen. :D

Nu ska äta en lite kvällsmacka och sen gå och lägga mej, Totalt meninglöst att sitta uppe och vänta på A, Det kan dröja upp till 2 timmar innan han är hemma från Öa. Seeegt!

Sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?