Here we go again.


Då va jag ensam igen. Andreas stack tidigt imorse.
Hatar att han är borta på helgerna. Vardagskvällar är okej, men helgerna är ingen höjdare.
Därför ska jag sticka hem till mina föräldrar i eftermiddag och stannar där till imorgon. Vill inte va ensam hemma en helg till + att jag vill träffa mina syskon som varit i Kenya och kom hem i veckan.

Myser i sängen, kollar Nyhetsmorgon, surfar och har ätit lite frukost men nu är det dax att röra på sej.
Min tvättid började för 6 minuter sen.
Jalla, jalla!


Kommentarer
Postat av: Miiqa - jag överlevde min barndom

Åh, tvättider är viktigt att passa. Det är skönt med att ha egen maskin, för då spelar det ju ingen större roll..



sv: Jag har träffat Egoina som hastigast, men hon verkar vara underbar. Och hennes blogg är helt fantastisk! Rekommenderar en läsning från början :D

2009-09-19 / 13:46:38     URL: http://flischyflaschoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?