Volleybollsöndag i Öa.


Uppe med tuppen för att åka till Öa. Andreas hade morgonträning och jag fick snällt åka med även om jag inte behöver va här förrän 17:00, då matchen börjar. Men det gör inget, nu får jag istället tillfälle att umgås med mina kära föräldrar. :)

Ser fram emot matchen, ska bli hur kul som helst och SPÄNNANDE! Måtte dom vinna!
Andreas får gärna spela lika bra som förra matchen och skrapa ihop si så där 30 poäng. Då får han ett grymt försprång i poängligan!

I veckan gjorde Helingborgs Bladet en intervju med Andreas som  är med i dagens tidning. För er som inte har tillgång till den i pappersform kan KLICKA HÄR om ni vill läsa intervjun.
Är en aningens besviken på honom för att han inte nämde mej en enda gång i intervjun. Jag menar, han kunde i alla fall sagt att han har världens finaste flickvän eller bett dem skriva min bloggadress i intervjun. Som sagt, besviken...


Bild från tidningen, hd.se.



Kommentarer
Postat av: Johanna

var ligger öa?=)

2009-10-25 / 12:18:29     URL: http://misseverything.blogg.se/
Postat av: stine - pokerfruga & mamma till Wiggo

tack :) roligt att du tycker det..

2009-10-25 / 12:25:21     URL: http://pokerfrugan.blogg.se/
Postat av: Sandra

Haha, elakt av honom att inte nämna dig:P



Sv: Ja, vi ska flytta ihop, har varit ihop i 2 år den 1 december:) Tyckte att det var lättare att flytta till en gemensam lägenhet än att jag skulle flytta in i hans lägenhet.



Kram Sandra

2009-10-25 / 17:24:13     URL: http://sandradahlbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?