Helgen är här.


Denna veckan går nog till historien som världens snabbaste veckan. Så känns det i alla fall.
Redan fredag liksom, men jag klagar inte. Längtar efter att få sova ut imorgon och ligga kvar i sängen och läsa med en kopp kaffe bredvid mej. DET är helg!
Det tråkiga i detta mysiga är att Andreas inte kommer ligga bredvid mej imorgon när jag har mysig lördagsmorgon. Han är i Öa hela helgen, Nordic Cup, 3 matcher på 3 dagar.
Jag åker upp imorgon, vill gärna se lite av honom i helgen.

Efter jobbet gick jag inom Kappahl där jag hittade stickade koftor till 25% rabatt. Köpte en ärmlös, turkos variant med stor krage. Fick också med mej hem ett diadem med tygros, trosor och en svart bastop, men lång ärm.
Det var riktigt längesen jag köpte nått i klädväg så det var kul att hitta nått fint som inte var allt för dyrt!

Kom hem lagom till IDOL och har sen tittat på Skavlan där gästerna stavades: Robin Söderling, Malin Åkerman, Vince Vaughn (eller hur det nu stavas??) och norska prinsessan Märta-Louise. Underhållande!

Nu njuter jag av tända ljus, väntar på avslutningen av IDOL och av att HELGEN ÄR HÄR!

Fredagsmys i soffan med Sixten!

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Ellis

ÅÅÅÅÅH VAD SÖT SIXTEN ÄR!!!! Vill ha!



sv: Hahahahaha... seriöst... jag hatar alla som röstade på rabi!

2009-10-30 / 23:07:59     URL: http://ellisu.blogg.se/
Postat av: Cissi

Haha, ja ibland e ja ambitiös! :) Gud va mysigt du har haft det ikväll då! En annan har jobbat... varenda jävel i hela göteborg har köpt pumpor, jag lovar! Och jag ska jobba hela helgen oxå, så det blir inte så spännade. Får leva på förra veckans utgång haha :)

2009-10-30 / 23:11:29     URL: http://ellaelisabeth.blogg.se/
Postat av: Ellis

Haha nej jag hatar RABIIIII och alla fjortistjejer!

2009-10-30 / 23:19:07     URL: http://ellisu.blogg.se/
Postat av: Fröken Einstein med en smärre psykos

Det låter som en riktig myskväll! Hoppas att du får njuta ordentligt av din sovmorgon också.



sv: Ja, vi ska på fullaste allvar flytta till Helsingborg. Jag hoppas bara att det löser sig med skolan och så, så att vi kan flytta i juni. Annars så flyttar vi så snart vi kan. :)

2009-10-31 / 08:25:36     URL: http://flischyflaschoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?