Until the storm is over.


I väntan på bussen. Bäst att ta värme av varandra va vår melodi.

 

Det blåser. Jättemycket.

Fönsterna skallrar, det viner i balkongen och Sixten har svårt att komma till ro pga alla ljud.

Men jag tycker det är lite mysigt.

Vi har fixat här hemma en sväng. Nu är maten snart klar och vi ska titta på "Bonde söker fru".

Vet inte om det blir så mycket mer fixat idag eftersom att det är värsta bästa tv-tablån ikväll.

 

Det har varit en hektisk dag på jobbet, men ändå betydligt bättre än igår.

Men det mest handlar nog om mitt humör som har en tendens att leka berg-och dalbana utan min tillåtelse.

 

Det är onsdag och jag har förmånen att han mannen hemma = glädje, happiness!

 

 

Kommentarer
Postat av: Cissi

Sicken söt bild :)

2009-11-19 / 16:25:09     URL: http://ellaelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?