Tråk i triss.


Jag är tråkig.
Tv:n är tråkig.
Disken är ännu mer tråkig.
Allt är lite tråkigt.


Det började med en svag hungerskänlsa strax innan jag slutade jobba idag.
Plockade fram två stycken knäckebröd ur förpackningen som jag förvarar på jobbet.
Tuggade i mej dessa mellan samtalen. Men hungerskänslan försvann inte.
Den tilltog, kändes mer som smärta vid detta laget.
Mensvärk.
Den värk som jag känner av på en mils avstånd, hemsk och förgörande.

Hade stora planer för kvällen och alla gick om intet när jag insåg att jag vilka dagar jag har framför mej.
Tråkade ihop mej i soffan, fram med datorn, kollade tråkiga klipp på youtube, läste dåliga (och bra!) bloggar.
Tiden rann iväg.
Andreas snart hemma.
Maten, måst hinna med maten.

Nu står det en form med lasange i ugnen som kommer va klar lagom tills han kliver innanför dörren.
Jag är den perfekta flickvännen, eller hur?
Dock på ett väldigt tråkigt humör.

Detta får mej dock på liiiite bättre humör. Men det funkar bara om man från början är på tråkigt humör.




Vem tråkar för och vem tråkar emot?






Kommentarer
Postat av: ida

haha nej det kommer det dessvärre inte göra ... =/ im sorry! men snart är de klart ju, och tänk vad fint de kommer bli då ! :)

2009-11-03 / 22:39:28     URL: http://idapida.blogg.se/
Postat av: Fru Evelina

hihi hoppas idag blir mindre tråkig :-)!!



kramar

2009-11-04 / 09:52:24     URL: http://happilyeverafter.se
Postat av: Mina

Ha en skön onsdag.Ja man längtar till tuplanerna ska komma..de är så vackra.Ha en skön dag..

2009-11-04 / 11:35:47     URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?