Ofärdiga tankar.


Jag går och funderar.
Har tankar och idéer om min blogg.
Har ett ämne som engagerar mej, inspirerar, irriterar och upprör. Jag kan bli så arg, ledsen och frustrerad.
Kanske ska jag ge utrymme åt detta på bloggen, kanske kunna stötta och inspirera andra.
Jag har läste bloggar som tillfälligt, i något enskilt inlägg tar upp detta ämne, men ingen blogg som ägnar det någon större plats.

Hur ska jag profilera det? Rubricera ämnet? Hur brett ska jag göra det? Eller smalt?

Funderingarna är många.
Får se om jag vågar.



Mode för mulliga.
Definition ideal.
Vem bestämmer vad som är vackert?
Den som vill va vacker ÄR vacker.
Size 0? Vill du inte synas eller?




Kommentarer
Postat av: Petra

Size 0 är ett fruktansvärt sjukt ideal. Förstår inte att någon kan tycka de e vackert. Man blir ju illamående av att se dom stackars flickorna....

2009-11-02 / 22:57:33     URL: http://www.metrobloggen.se/MizzNyberg

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?