My first time ever and I'm gonna do it with you.


 

Världspremiär för Becka + Sushi.

Har aldrig ätit sushi men Andreas har pratat länge om att bjuda mej på sushikäk.

Han har också lovat mej att lära mej allt jag behöver veta om hur man äter sushi.

Så nu har vi bokat tid - imorgon kl 18 ska vi gå på sushirestaurang och ha en mysig kväll.

Vi behöver komma ifrån denna hemska lägenheten och göra nått trevlig tillsammans.

Men om det skulle visa sej att jag inte gillar sushi har Andreas lovat

att vi kan få förbi kebabvagnen på hemvägen. :)

 

 

Ps. Ganska bra kämpat att få med ordet sushi 6 gånger i ett så kort inlägg. :p

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kommentarer
Postat av: Carro

Nice :D

Sushi är det godaste man kan äta, du kommer älska det!

2009-11-21 / 23:03:10     URL: http://carouline.blogg.se/
Postat av: ida

tack tack tack :D jag är så nöjd med mig själv. men dessvärre är morgondagen på tok för nära nu .... =/



du har de riiiktigt bra, har ni haft en bra kväll? och du, sushi är SÅÅ gott! men man gillar de aldrig vid första försöket för de smakar väldigt speciellt. men det är gott, du måste bara ge de fler chanser och inte ge upp direkt ;)

2009-11-21 / 23:06:11     URL: http://idapida.blogg.se/
Postat av: Emma - On the moon with Steve.

Sushi är gott men man måste nästan prova det ett par gånger innan man uppskattar det. Lite som kaffe och rödvin.

2009-11-23 / 23:03:50     URL: http://onthemoonwithsteve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?