Honey, we're home!


Jag förstår det inte. Vi bor här nu. I Helsingborg. Men det känns hur bra som helst. Går här och njuter!


Flytten gick bra. Fick mycket hjälp av snälla människor (TACK!!) som ställde upp! Vi trodde länge att det skulle räcka att köra en gång, men vi blev tvungna att lämna lite grejer och köra en vända till. Vi började vid 9-tiden och var klara strax efter 18.
Annika, Johan och Filip stannade sen kvar, hjälpte oss med diverse fix (bla satte Johan ihop vår hylla som vi trodde vi skulle få ut ur lägenheten utan att plocka i sär, men halvvägs ner för trappan upptäckte vi att det inte gick. Så mitt i trappan fick vi snällt skruva i sär den för att få ut den...), lagade tacos och kollade på Robinson. En mysig förstakväll i vår nya lägenhet!
Det är så jag hoppas det kommer bli här i vår lägenhet - folk på besök, trevliga middagar, tv-kvällar och många skratt!

Internet ville inte funka igår. Ringde idag, strax efter nio och fick det fixat. Behöver ni någonsin ringa ComHem rekommenderar jag er att ringa en söndagsmorgon. På 15 minuter fick jag internet fixat, blev kopplad till telefoniavdelningen, och fick ett nytt telefonnummer. Perfekt!

Idag blir det julskyltning och volleybollmatch i Örkelljunga! Så jag ska snart hoppa in i duschen och sen bege mej mot bussen. Tänk - nu är jag i Öa efter 45 minuters resa. Förut har det tagit mej minst 1 h och 20 min. Så skönt att bo närmre! :)

Ha en riktigt mysig söndag och glöm inte tända första ljuset!






Kommentarer
Postat av: Frida

Härlgit det låter, ser fram emot bilder nu :)

2009-11-29 / 11:13:50     URL: http://tgif.blogg.se/
Postat av: Mickan

Hehehe lilla Örkelljunga. Spelade i Övk när jag var 13-16 år :)

2009-11-29 / 13:06:14     URL: http://mickanflickans.blogg.se/
Postat av: Mickan

Jahaa va coolt! Jag e från Hishult från början men mina föräldrar jobbade i Ö-a så jag gick i skola där. Solängskolan i 6 år :)

2009-11-29 / 14:44:50     URL: http://mickanflickans.blogg.se/
Postat av: Mickan

Hahaha nej va coolt. Markus Engström eller andra Markus som jag inte minns efternamnet på?

2009-11-29 / 23:48:08     URL: http://mickanflickans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?