Helsinborgare to be.


Norra Hamnen i Helsingborg.

 

Onsdagkväll och ni vet vad det betyder: Andreas är hemma!!! TJIIHOO!!!

Dock är vi båda två så sinnessjukt trötta så ikväll blir det bara hemmahäng och tidig sänggång.

Vi har redan planerat detta - Greys Anatomy ska ses i sängen och när eftertexten börjar rulla har vi redan släckt lampan, stängt av tv:n och sover inom 2 minuter. Klockan 22 ska vi snarka.

Det är vår plan.

Tror ni att vi klarar det?

 

Jag drömmer om Helsingborg, vår lägenhet, staden och vårt "nya liv" där.

Kan inte fatta att vi snar är där. Har bott i Lund i nästan 10 år.

Det är länge. En tredjedel av mitt liv.

Nu lämnar jag stan. Vackra Lund. Men frågan är om inte Hbg är ännu vackrare.

Havet finns ju där och jag älskar havet!

Fy, va jag längtar. Vill flytta nu.

 

 

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?