FREDAGKVÄLL.


Hemkommen från jobbet och nu är det äntligen lite ledigt igen.

Veckan har sprungit iväg som vanligt! Varför upplever man massiv måndagsångest när jobbdagarna ändå går så himla snabbt? Förstår inte...

På väg hem från jobbet hämtade jag ut paket från Bokus. Bok till Andreas. Beställningen och leveransen har gått perfekt så jag har inget att klaga på. :p Rätt bok och allt...hehe!
Gick också förbi systemet och köpte god helgdricka. Vet att Andreas kommer uppskatta den kalla ölen när han kommer hem från träningen.
Nu står kyckligen i ugnen och jag ska röja här så gott det går (har insett att jag inte kommer få någon ordentligt ordning förräns vi är på plats i nya lägenheten).
Lagom tills klockan blir IDOL kommer Andreas hem och vi ska äta fredagsmiddag framför tv:n.

Önskar er alla en mysig kväll och trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?