Vilken trevlig kväll!

 

MMS

 

Har nyss kommit hem efter en mycket trevlig dejt med Johanna! Vi hade mycket att prata om och tiden gick alldeles för snabbt, men vi bestämde att det snart skulle bli en repris.

Vi gick till Tröls på Karlskronaplan och satt på deras uteservering, beställde in vars ett glas vin och jag åt god tex mex-burgare med idaho-potatis. Mums! 

Nu sitter jag och tittar på Champions League och väntar på att Andreas ska komma hem. Han är iväg och tränar ikväll men kommer nog snart för jag vet att han definitivt inte vill missa denna matchen.

 

Njut kvällen, mina vänner!

 

 

 

Kommentarer
Postat av: Kstina

Trefligt!



en annan femma - kan man inte skriva direkt hit utan att du godkänner vad som skrivs? Eller är min dator knas?

Ha de!

2009-05-05 / 23:31:00     URL: http://kstina.blogspot.com
Postat av: Jag och fotbollsspelarn

Låter som det blev en riktigt lyckad kväll, så härligt att ta såna dejter mitt i veckan, det är då man uppskattar dom :)



Jadu gårkvällen spenderades på ikea och på fotbollsläktarn, svinkallt :P

2009-05-06 / 07:48:10     URL: http://tgif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?