Soliga söndag!


Gomiddag, mina vänner!
Har sovit länge idag. I alla fall länge för att vara jag. När jag sover hemma hos mamma&pappa sover jag alltid längre än när jag är hemma i Lund. Konstigt! Har inte funderat ut någon teori kring detta, men det är ett tydligt mönster.

Har haft en skön förmiddag hittills. Satt länge med frukosten och läste tidningen samtidigt. Tog sen med mej kaffet ut i trädgården. Solen skiner så det är hur skönt som helst ute! Härligt!
Har just suttit i soffan och läste lite modemagasin, bla VR. Inte min favorit tidning men när man har gratis tillgång så läser man ju gäran ändå! :)

Gårdagskvällens Eurovision song Contest fick den utgång jag hoppades på. NORGE vann med den väldigt charmiga Alexander Rybak och en låt som sätter sej direkt! Trist var det att Marlena inte kom bättre än på en 21:a plats. Men för mej var Alexander större favorit än Marlena.
Nu är schlagergrejen över för detta året. Ser redan fram emot februari när det sätter igång igen... :p

Hoppas ni får en skön söndag! Nu ska jag kolla upp lite busstider mot Lund. Ikväll får jag träffa min älskling igen! Jag längtar!! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hon heter Malena... inte MaRlena...

2009-05-17 / 12:29:45

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?