Skön hemmakväll!


På väg hem från jobbet köpte jag och Andreas med oss mat hem som åts sekunderna efter vi steg innanför dörren. Så hungriga var vi... :p
Resten av kvällen har spenderats i sängen. Andreas gav mej massage, jag har svarat på kommentarer (ovanligt många idag, tack vare Egoina!!) och så har jag följt årets viktigaste match på nätet (HIF-MFF och det ser ut som om HIF vinner! JAAAA!!!!). Nu sitter vi här med varsin dator. Oj, va mysigt vi har det! :p Nä, men jag tycker faktiskt om att sitta så här - Andreas spelar poker och jag bloggar.

Dock kan vi inte sitta här hela kvällen. Vi måste laga mat till imorgon och det behöver städas undan lite i lägenheten. Men kvällen är ju ung än så länge...eller? Jag hade i och för sej tänkt mej en tidig kväll. Behöver sova.

Ja, ja...vi får väl se hur det blir!

Vad gör ni ikväll??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?