Pokermästare nästa!


Det blev inte så mycket röjande innan vi satte på filmen, men nu ser det i alla fall anständigt ut i vardagsrummet. Alltid nått...
Filmen var, precis som Fia och Janna utlovade, en riktig "feel good"-film! Härlig, trevlig och emellanåt ganska rolig.
Både jag och Andreas fann den underhållande! :) Så jag kan verkligen rekommendera den!

Efter filmen har vi ätit lite rester som vi hittade i kylskåpet (pasta och köttfärssås som Andreas lagade häromdagen) och sen tittade vi på "Lie to me" på fyran. En till sån där polisserie som jag är förtjust i!

Nu sitter både jag och Andreas och spelar poker på nätet. Ja, båda två! Förut har jag spelat några gånger på Andreas dator men nu har jag öppnat ett eget konto. Tänkte att jag skulle bli en sån där riktigt pokerhaj som blir förmögen på att spela. Men först ska jag bli bra på det så än så länge spelar jag bara med låtsaspengar, så du kan va lugn, mamma! ;)

Imorgon blir det jobb igen. Andreas tyckte jag va varm när han kom hem i eftermiddags men jag känner mej inte så pass sjuk att jag har råd att stanna hemma en dag till.
Ska bar spela färdigt den är turneringen och sen blir det hopp i säng!
Hoppas ni haft en skön kväll! Sov så gott!


Kommentarer
Postat av: Evelina

Hej! Vilken fin blogg :)

Kolla gärna in min fanblogg om Jessica Simpson

www.jsimpson.blogg.se/

Kram kram

2009-05-06 / 23:32:56     URL: http://jsimpson.blogg.se/
Postat av: Emily

jaa men då kanske ja ska ta lite tid och se den :) Hoppas nu du vinner de stooora pengarna ikväll ;)



sov sött

2009-05-07 / 00:08:28     URL: http://emslo.blogg.se/
Postat av: Sandra

Poker har jag aldrig fattat helt och hållet haha :)



Då kanske man ska ta & se den någon gång.

2009-05-07 / 00:47:05     URL: http://froggie.blogg.se/
Postat av: Janna & Fia

Du kan alltid lita på vår smak ;)

Krya på dig, vi ser fram emot att ha dig tillbaka!

2009-05-07 / 08:09:09
Postat av: anna - live my life.

Himla starkt jobbat att inte ens huvudvärk och feber kunde få dig på dåligt humör :)



Hur känns det idag?

Känns febern bättre?



kram

2009-05-07 / 08:19:19     URL: http://bonta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?