Gomorron onsdag!


MMS


Idag blev jag färdig snabbt och tidigare än vanligt så då stack  jag till jobbet direkt. Ingen mening att gå hemma och dra i en kvart innan man sticker till jobbet. Andreas låg ju ändå bara och sov och skulle jag lagt mej bredvid honom en kvart så skulle jag bara blivit seg... :p

Marlena Ernman gick vidare och det är ju hur kul som helst! Tyckte helt klart att hennes låt va den bästa av dom som tävlade igår. Många av bidragen igår va ju helt flippade och fruktansvärt dåliga. Men ja, ja...jag ska inte klaga nu när Marlena gick vidare!

Vi stöp i säng direkt när ECS var klart. Andreas somnade fortare än jag kan säga "Sov gott älskling" och sen låg jag där och lyssnade på hans tunga andetag och kunde inte somna själv. Hatar att ligga vaken när man bara vill somna. Men inte heller här ska jag somna för jag tror inte jag låg vaken så jättelänge. Men jag är van vid att somna fort, jag med, så att ligga vaken en kvart känns som en timme för mej. :p

Hoppas ni alla får en härlig onsdag!
Här skiner solen så härligt och jag hoppas det håller i sej hela dagen! :)


Ps. Varför ser mitt knallrosa nagellack rött ut?? Vill ju att det ska synas att det är rosa...och inte rött...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?