Gomorron lördag!


Har sovit sååå skönt i natt. Det är trots allt lite "lugnare" att sova själv än att ha en stor man bredvid sej. Men det känns tomt också. Har haft en lugn morgon med god frukost och lite tv-tittande.

Nu har jag precis duschat och gjort mej i ordning för om en halvtimme tar jag och Sixten bussen mot centralen. Där möter vi upp lillebror Makkan och sen åker vi tillsammans hem till mamma&pappa. När jag berättade för honom att Sixten ska följa med sa han: "Då får ni sitta långt ifrån mej på tåget"... Han gillar verkligen inte katter. I alla fall inte katthår! :p

Nehe, nu ska jag fixa det sista och försöka få Sixten att gå på lådan innan vi ska åka.
Hoppas ni får en riiiktigt skön lördag! Jag ser fram emot att spendera min med familjen!
Och jag hoppas också att det går för Andreas att spela idag. Han är alltså i Uppsala idag och spelar veteran SM i volleyboll.

Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Kstina

Hur får man en katt att gå på lådan i förebyggande syfte?

2009-05-17 / 13:58:28     URL: http://kstina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?