Avtryck.


Man kan gå och fundera på vilket avtryck man ger i bloggvärlden.
Skulle någon sakna mej om jag slutade blogga?
Hur många är det egentligen som har min blogg som en av de "dagliga" bloggarna?

Svaren på dessa frågorna är inte så viktiga för mej. Visst skulle jag tycka det var superkul om 500 personer hade min blogg som en av sina "dagliga". Absolut. Men det är inte framför allt därför jag bloggar.

Anyway...surfade nyss in på en av mina favoriter, förmodligen den bloggen jag "hängt" allra mest på,
 och så ser jag DETTA och inser att kanske har man gjort något intryck i bloggvärlden i alla fall...

Tack sötaste, finaste Elin!
Vad säger du om Stockholm 12-14 juni?? Ses där och då?? ;)



Kommentarer
Postat av: fröken elin

haha näää inte direkt jättehipp:P men det är ju trallvänligt :D haha jag älskar vissa låtar!



tackar jag har haft en skön söndag, jobbade i tre timmar så det va gött:D har du gjort nåt skoj? natti!

2009-05-10 / 22:51:02     URL: http://frokenelin.blogg.se/
Postat av: Elin

Åh sthlm det låter lockande. Jag ska nämligen dit men undra om det var första eler andra veckan i Juni. Jag måste höra med Caroliine.

men träffas gumzan - det ska vi utan tvekan!

2009-05-11 / 11:00:18     URL: http://prinsipesans.blogg.se/
Postat av: Elin

Pappa mår bättre, får kanske åka hem i dagarna.

2009-05-11 / 11:02:33     URL: http://prinsipesans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?