The Office.


Jag delar kontor med tre härliga tjejer:


Evelina - som uppenbarligen inte vill vara med på bild! :-p
Men hon hade inget val! =D



Egoina - som är lika knas som det verkar.
Läs HÄR så får ni se för er själva att jag har rätt! =)



Dragana - som har väldigt härlig humor,
och får mej att skratta många gånger om dagen! =)



Fia (da boss och vän) ställde gärna upp på bild.
Och hon skulle ju då givetvis ta på mej och jag kunde inte låta bli att fåna till mej lite.
Inser att en tandblekning skulle sitta på sin plats...och jag borde också göra upp med gamla ovanor.



Martina och Petra mitt i maten!



Till höger på mitt skrivbord har jag min nyttiga hörna - äpple, päron (har jag tur finns det bananer kvar när jag går och hämtar frukt) och så Vitalas egen produkt: VitalFruit.
Till vänster på mitt skrivbord hade jag förut den onyttiga hörnan. En dag kom Andreas upp med en stooooor skål med godis, och då menar jag en stooor skål. Det hade lätt fått plats 2 stycken 300 g chipspåsar i den. Så stor va den.
Den var var till brädden fylld med godis. Det varade länge, men nu är det slut. Som tur är!







Kommentarer
Postat av: Rebecca

du jobbar som telefonförsäljare eller? :) Gjorde jag med innan , det sööög haha.

2009-03-17 / 19:28:13     URL: http://lifeofrebecca.blogg.se/
Postat av: Rebecca

ah okej :) heltid då eller?

2009-03-17 / 20:04:30     URL: http://lifeofrebecca.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jävligt het boss

2009-03-17 / 22:15:43
Postat av: egoina

haha. SEXY

2009-03-17 / 22:37:11     URL: http://egoinas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?