Söndag.


Gomorron!
Här är det segt och tröttigt. Kom hem sent igår och nu har vi ganska nyss vaknat. Fast jag har hunnit brygga kaffe och servera det på sängen till Andreas. Nu ligger han och läser i sängen och jag sitter i soffan.
Längtar tills vi får in hans dubbelsäng hos mej. Vi sover liksom inte så bra när vi sover i min lilla 120cm säng.
Jag vaknade först strax innan åtta och var helt stel i kroppen. Har förmodligen legat i samma ställning lite för länge. Gick upp på toa men sen la jag mej igen och sov i 2½ timme till. Skönt! =)

Hade hoppats på soligt vårväder i helgen men nej, det har bara varit grått och molningt. Trist! Men det kommer förhoppningsvis fler soliga dagar snart!

Nu ska jag fixa kaffe till mej också och även äta lite frukost. Magen kurrar och huvudet behöver koffein...kanske även en huvudvärkstablett... :-p men vi provar först med kaffe och ser om det hjälper! =)

Njut av livet och denna söndagen, kära vänner! Imorogn är det jobb igen!
Le åt världen och världen kommer le mot dej!



En bukett rosor till min älskling - DU ÄR UNDERBAR!!





Kommentarer
Postat av: F

Fina rosor :D

2009-03-22 / 16:11:11     URL: http://fillanhansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?