Hånfullt.


Känns som om kunderna hånar mej idag.
Vad gör jag för fel?
Dom skrattar hånfullt, säger sina kundnummer hånfullt, köper hånfullt, avböjer hånfullt.

Usch, vilka hemska kunder jag har idag.
Eller är det jag som är lite skruvad idag??

Men allvarligt...kunder får gärna vara arga, det är okej. Dom jag har svårast för är dom som "klappar mej på huvudet" som om jag inte fattar något och är helt överlägsna. Uppför dom sej så har jag lust att slänga på luren i örat på dom.
Tvi!! Me don't like.






Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

haha dom kanske är sura för att lönen kom och försvann =)



du gör INGET fel, promise!



kram

2009-03-30 / 15:41:37     URL: http://evelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?