Onsdag.

Gomorron på er!
Skön morgon idag.
Andreas förvånade mej genom att igårkväll föreslå att vi skulle mötas i stan strax efter halvåtta och ta en tidig buss till jobbet och därmed kunna dricka morgonkaffet tillsammans. Jag brukar ju ta den tidiga bussen, men Andreas slinker ofta in till jobbet prick halv nio när han börjar.
Så vi har haft en mysig morgon.
Suttit och pratat med min kollega och druckit kaffe.

Helgen närmar sej och jag börjar bli mer och mer nervös. Eller inte så där riktigt nervös - mer spänd.
Ser verkligen fram emot det! =)

Nu hoppas jag att ni får en riktigt bra dag allihop!
Puss&Kram!

Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

nu har jag missat nåt - vad händer i helgen =)??

2009-03-04 / 14:57:54     URL: http://evelinas.blogg.se/
Postat av: Fru Evelina

nu har jag missat nånting - vad händer i helgen?? =)

2009-03-04 / 14:58:51     URL: http://evelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?