Nagelfunderingar.




Vad tycker ni om mitt blåa lack??
Jag kan inte bestämma mej för om jag gillar det eller inte?
Vet heller inte riktigt om det är min stil att ha blåa naglar. Jag är nog lite mer klassisk av mej med rosa och röda nyanser på mina naglar. Eller helt naturella (med genomskinligt lack).
Har börjat gå och längta efter att bygga naglar igen. Det är ju snyggt med fransk manikyr och för att få det riktigt snyggt måste man nästan gå till salong för att bygga eller få dom fixade på annat sätt.
Men som det är nu har jag inte råd så det är totalt uteslutet. Funderar dock på att köpa lösnaglar av någon sort till bröllopet om några veckor. Får se hur det blir.

Nehe...städning va det ja... :-p







Kommentarer
Postat av: syfia

ska du städa e de ändå ingen idé att måla naglarna, de blir bara skavt...

nä, blååt får tumme ner från mej...

2009-03-30 / 20:57:22
Postat av: Anonym

tumme ner från mej oxå - lite fjortisvarning om man får säga så.... du är fin som du e min kära vän! röstar på något a la fransk manikyr! kram på dej/j

2009-03-30 / 21:27:05
Postat av: camilla

hoppas du haft en underbar dag! kom ihåg att du är värdefull!/ Camilla

2009-03-30 / 22:10:02
Postat av: J

Nja, tycker också blått nagellack kan kännas lite svårt. Isåfall föredrar jag nog en riktigt mörk blå nyans. Angående fransk manikyr så vet jag inte riktigt, tycker faktiskt det ser fräschare ut med korta välvårdade naglar. Gärna i någon härligt vårig färg som hallonrosa/röd!:)

2009-03-31 / 14:38:58
Postat av: m

Hallonrosa passar till bröllopstårtan den 18:e.

2009-04-01 / 17:55:26
Postat av: LinneaJ

Blått lack (Y) Super snyggt!

2009-04-03 / 12:59:17     URL: http://snigaln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?